Branża hotelowa w obliczu postępu technologicznego – kilka słów o rezerwacji online
Obecnie większość hoteli umożliwia swoim klientom dokonywanie rezerwacji przez Internet. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest przede wszystkim wygoda. Możliwość zarezerwowania pobytu w określonym terminie, do tego w hotelu znajdującym się na drugim końcu Polski, bez wychodzenia z domu to spore ułatwienie nie tylko dla samych turystów, lecz również pracowników obsługi hotelu. Wszystko przez to, że proces rezerwacji miejsc hotelowych online jest bardzo prosty. Świetny przykład systemu rezerwacji internetowej stanowi Hotel Crocus; osoby zainteresowane pobytem w tym miejscu, bez problemu mogą zarezerwować swój pobyt online, wchodząc bezpośrednio na stronę obiektu – hotelcrocus.pl. To właśnie tam znajdą wirtualny kalendarz rezerwacji, gdzie sprawdzą dostępność określonych pokoi w terminie, który najbardziej im odpowiada, włącznie z ceną za cały pobyt oraz ewentualnym rabatem za zapisanie się do newslettera hotelu. Co więcej, na stronie hotelu istnieje również możliwość zakupu voucherów prezentowych na pobyt w obiekcie. To znakomite rozwiązanie dla kogoś, kto chce podarować wypoczynek bliskim osobom. W sieci możemy znaleźć setki atrakcyjnych ofert hoteli, które rozsiane są nie tylko po Polsce, lecz po całym świecie! Warto wiedzieć, że w większości przypadków, w celu zabezpieczenia rezerwacji, konieczne jest dokonanie pre-autoryzacji karty płatniczej – to nic niepokojącego! Wiele osób zastanawia się nad kwestią bezpieczeństwa tego typu rezerwacji. Okazuje się, że zmartwienia są niepotrzebne. Informacje dotyczące danych osobowych gości, podobnie jak sam proces weryfikacji numeru karty płatniczej, objęty jest szczególną ochroną. Dzięki temu wprowadzone do systemu rezerwacyjnego dane osobowe każdego gościa są ściśle chronione przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, które mogłyby wykorzystać je w zupełnie innych celach.
Rezerwacja w trybie online z punktu gości i właścicieli obiektów – dlaczego warto?
Zarezerwowanie pokoju przez Internet to nie tylko oszczędność czasu, lecz również nerwów związanych z przypadkowo popełnionym ludzkim błędem, na skutek którego data pobytu została omyłkowo wyznaczona na zupełnie inny termin. Nowoczesne technologie cenione są przez gości, którzy nie lubią tracić czasu na kilkunastominutowe rozmowy w sprawie rezerwacji, zdecydowanie bardziej preferując kilkuminutowe zarezerwowanie wybranego terminu w preferowanym standardzie online. Z punktu widzenia właścicieli ośrodków hotelowych, wprowadzenie nowych technologii w ogromnym stopniu usprawnia samo funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Korzystanie z systemu rezerwacji online minimalizuje ryzyko popełnienia ewentualnych błędów czy nieodmówień, które mają miejsce w przypadku gdy rezerwacja pokoi odbywa się przez bezpośredni czy telefoniczny kontakt klienta z pracownikiem obsługi danego hotelu. W przypadku rezerwacji online mamy do czynienia z rozwiązaniem, które pozbawione jest wad i niedogodności w przypadku, gdy obsługa klienta i funkcjonowanie systemu jest dopracowane pod każdym względem. Oczywiście, pomyłki czy błędy mogą się wydarzyć – w końcu nie ma rzeczy niemożliwych. Jednak w przypadku dokonywania rezerwacji online, ryzyko wystąpienia kłopotów jest praktycznie niemalże zbliżone do zera.
Napisz komentarz
Komentarze