Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Rekordowa ilość skarg wpłynęła w 2017 roku do Rzecznika Konsumentów w Chełmie

Dokładnie 1091 skarg od mieszkańców Chełma i okolic, wpłynęło w ubiegłym roku, do miejskiego i powiatowego Rzecznika Konsumentów w Chełmie. Najwięcej dotyczyło umów zawieranych przez konsumentów na odległość, poza lokalem przedsiębiorcy lub przez telefon.
Rekordowa ilość skarg wpłynęła w 2017 roku do Rzecznika Konsumentów w Chełmie

Skarżyli się głównie seniorzy, którzy padli ofiarą oszustów-domokrążców, lub dali się namówić np. na zmianę operatora usług telekomunikacyjnych.

Jak powiedział nam, Krzysztof Nadolski, chełmski rzecznik konsumentów - ubiegły rok był rekordowy jeśli chodzi o liczbę skarg. Ten zapowiada się podobnie, bo w ostatnich miesiącach, na biurko rzecznika trafia codziennie kilka skarg od niezadowolonych konsumentów. Wiele dotyczy reklamacji obuwia i odzieży, oraz reklamacji wyposażenia mieszkania i gospodarstwa domowego. Mieszkańcy Chełma i powiatu skarżą się też na nieuczciwych ubezpieczycieli. 

Skarg przybywa, bo rośnie liczba nieuczciwych przedsiębiorców, ale też konsumenci są bardziej świadomi swoich praw i nie boją się o nie walczyć. Niezadowoleni z zakupionego towaru czy usług mieszkańcy naszego powiatu zgłaszają się do Rzecznika Konsumentów osobiście, dzwonią lub mailują.
 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaRadio Bon Ton Nowy telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
test