Skarżyli się głównie seniorzy, którzy padli ofiarą oszustów-domokrążców, lub dali się namówić np. na zmianę operatora usług telekomunikacyjnych.
Jak powiedział nam, Krzysztof Nadolski, chełmski rzecznik konsumentów - ubiegły rok był rekordowy jeśli chodzi o liczbę skarg. Ten zapowiada się podobnie, bo w ostatnich miesiącach, na biurko rzecznika trafia codziennie kilka skarg od niezadowolonych konsumentów. Wiele dotyczy reklamacji obuwia i odzieży, oraz reklamacji wyposażenia mieszkania i gospodarstwa domowego. Mieszkańcy Chełma i powiatu skarżą się też na nieuczciwych ubezpieczycieli.
Skarg przybywa, bo rośnie liczba nieuczciwych przedsiębiorców, ale też konsumenci są bardziej świadomi swoich praw i nie boją się o nie walczyć. Niezadowoleni z zakupionego towaru czy usług mieszkańcy naszego powiatu zgłaszają się do Rzecznika Konsumentów osobiście, dzwonią lub mailują.
Reklama
Rekordowa ilość skarg wpłynęła w 2017 roku do Rzecznika Konsumentów w Chełmie
Dokładnie 1091 skarg od mieszkańców Chełma i okolic, wpłynęło w ubiegłym roku, do miejskiego i powiatowego Rzecznika Konsumentów w Chełmie. Najwięcej dotyczyło umów zawieranych przez konsumentów na odległość, poza lokalem przedsiębiorcy lub przez telefon.
- 25.04.2018 11:44 (aktualizacja 15.08.2023 04:41)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze