Otóż, do grudnia, piłkarze Chełmianki będą występowali w strojach z logotypem miasta i adresem strony internetowej magistratu. Takie informacje pojawią się też na biletach wstępu na mecze drużyny, oraz na zaproszeniach czy w materiałach i publikacjach wydawanych przy okazji rozgrywek piłkarskich. Miasto będzie reklamował również spiker, który podczas meczu będzie musiał - co najmniej trzy razy - wspomnieć o chełmskim ratuszu. Nazwa miasta i materiały promocyjne będą się też pojawiać podczas rozgrywek wyjazdowych.
Jak przekonują miejscy urzędnicy, chodzi o kreowanie pozytywnego wizerunku Chełma w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu. Do wydania jest 110 tys. złotych.
W podobny sposób promują swoje miasta inne kluby sportowe z całej Polski, m.in. KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, grający w tej samej lidze co Chełmianka, który na promocję otrzymał 123 tysiące złotych.
Napisz komentarz
Komentarze