Do grona najemców Galerii Chełm dołączył właśnie nowy partner – lider rynku obuwniczego, sieć Deichmann. Otworzy tam salon o powierzchni 470 metrów kwadratowych.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z obecności marki Deichmann w Galerii Chełm. Dołączenie marki Deichmann do naszego chełmskiego projektu nie tylko doskonale wpisuje się w różnorodną i wszechstronną ofertę tego pierwszego centrum handlowego w mieście, ale także potwierdza znaczenie lokalnego rynku dla obuwniczego lidera. Co więcej, finalizacja umowy najmu pozwoliła Galerii Chełm niemal całkowicie skompletować portfel najemców, przekraczając tym samym 90-procentowy poziom komercjalizacji – wyjaśnia Mariusz Kowalczyk, Leasing Director, Acteeum Central Europe.
55 lokali w Galerii Chełm
Galeria Chełm na powierzchni 17,5 tys. mkw. zaoferuje 55 lokali handlowych oraz ponad 550 miejsc parkingowych. Działka, na której powstaje nowe centrum handlowe zlokalizowana jest ona u zbiegu ulic Lubelskiej i Rejowieckiej (także stanowiącej obwodnicę Chełma), w miejscu, stanowiącym główny węzeł komunikacyjny miasta. Swym zasięgiem Galeria Chełm obejmie blisko 300 tys. mieszkańców oraz ruch przygraniczny z Ukrainą i Białorusią.
Wśród najemców, którzy otworzą swoje salony w Galerii Chełm są już tak znane marki jak Lidl, CCC, SMYK, Rossmann, RTV Euro AGD, Martes Sport, Reserved, Sinsay, House, Cropp, home&you, Diverse, Pepco, Swiss, KiK, 4F, Ziaja, Esotique, Deichamann, Play, Kantor Komes, restauracje Olimp i Deli Pizza, czy Księgarnie Świat Książki. Na ponad pół roku przed otwarciem, poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 90 proc.
Otwarcie obiektu zaplanowano na pierwszy kwartał 2020 roku.
Napisz komentarz
Komentarze