Interesują Cię konkretne wyniki? Powierz pozycjonowanie firmowej witryny zespołowi profesjonalistów!
Wobec lawinowo rosnącej roli internetu w codziennym życiu konsumentów e-marketing stał się obowiązkowy dla każdego, kto prowadzi działalność gospodarczą. Bez znaczenia, czy mowa o firmach działających globalnie, czy lokalnym przedsiębiorstwie obejmującym swoim zasięgiem Radom, Lublin albo Rzeszów i okoliczne wioski. Narzędzia promocji będą praktycznie te same, różnice dotyczą przede wszystkim skali oraz budżetu reklamowego. Mniejsi muszą gospodarować środkami ze zdecydowanie większą rozwagą. Świetnym przykładem będzie tutaj pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach – czyli najczęściej Google, gdyż to ten serwis cieszy się zdecydowanie największą liczbą użytkowników. Tylko w Polsce codziennie odwiedza go ok. 25 milionów osób. Nie można pozwolić na to, aby taki potencjał poszedł na zmarnowanie. Specjaliści z renomowanej agencji marketingu internetowego, takiej jak wrocławski AFTERWEB, dokładnie wiedzą co robić, aby go przekuć w wymierne zyski.
Walka o klienta nie kończy się wraz ze zdobyciem eksponowanych miejsc w wyszukiwarce Google
Niektóre liczby podawane przez ekspertów mogą przyprawiać o zawrót głowy. 3 razy więcej unikalnych użytkowników odwiedzających firmową stronę czy skok sprzedaży o 70% na przestrzeni paru miesięcy muszą imponować. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że takie wyniki zarezerwowane są tylko dla firm, które właśnie wspięły się na sam szczyt listy. Witryny z 3 pierwszych miejsc wyników wyszukiwania mają aż 95% udziałów w całym ruchu generowanym przez Google. Co jak co, ale konkurencja z niższych na pewno nie próżnuje – nie bez powodu fachowcy nazywają pozycjonowanie stron „wyścigiem bez mety”. Liderzy punktują i zdobywają kolejnych klientów, przy czym utrzymanie najbardziej eksponowanych pozycji wymaga zarówno określonego wysiłku, jak i nakładów. Bez fachowej wiedzy, umiejętności oraz znajomości aktualnych trendów bardzo łatwo spaść w rankingach. Poza tym firmowy serwis internetowy powinien być dobrze przygotowany na zmiany w algorytmach Google, żeby zminimalizować ich wpływ na kondycję finansów przedsiębiorstwa.
Napisz komentarz
Komentarze