Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Chełm: Nie licz u nas na "Weekend za pół ceny"

Już po raz VII w całej Polsce Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna organizują akcję POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. To kampania skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów. Dzięki niej każdy Polak może odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach. Nikt jednak nie odkryje w ten sposób piękna Chełma. Miasto po raz kolejny nie bierze udziału w tej akcji.
Chełm: Nie licz u nas na "Weekend za pół ceny"

POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach. Najbliższa edycja akcji planowana jest na 22 - 24 listopada 2019 r.

Dzięki akcji można skorzystać z setek atrakcji turystycznych w wyjątkowych cenach – niższych aż o 50%. To także idealna okazja do promocji zarówno oferty turystycznej, jak i kulturalnej miast i miasteczek w całej Polsce.

W naszym województwie do akcji włączyły się nie tylko hotele, pensjonaty i kawiarnie, ale również m.in. Zamojskie Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej w Zamościu i muzea - Wsi Lubelskiej w Lublinie oraz Muzeum Zamoyskich w Kozłówce. Do akcji wciąż mogą zgłaszać się zainteresowane placówki.

Ogólnopolską akcję POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY zainicjowało Ministerstwo Sportu i Turystyki. Od pięciu edycji organizuje ją Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z MSIT. W poprzedniej, wiosennej edycji akcji "Weekend za pół ceny" swoje oferty promowało blisko 900 podmiotów w całym kraju. Skorzystało z nich 182 tys. klientów.

Szczegółowe promocje będzie można sprawdzić na stronie internetowej www.polskazobaczwiecej.pl. Witryna pełni jedynie funkcję informacyjną. Rezerwacji należy dokonywać bezpośrednio u firmy oferującej zniżkę.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaRadio Bon Ton Nowy telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
test