Budynek stoi, na zewnątrz pojawiły się szyldy i banery reklamowe marek, które będą chełmianom oferować swoje produkty. W gronie najemców są m.in. KiK, 4F, Big Star, Vision Express, Orange, a także CCC, Rossmann, Reserved, House czy Cropp.
Przypominamy, że Galeria Chełm ma ponad 17 tys. mkw. powierzchni. Wewnątrz jest 55 lokali handlowych. Test też parking na 550 samochodów. Swoim zasięgiem galeria obejmie blisko 300 tys. mieszkańców oraz ruch przygraniczny z Ukrainą i Białorusią.
– Rozpiera nas szczęście i duma że już teraz jesteśmy gotowi na przyjęcie pierwszych klientów Galerii Chełm. Chcemy dzielić się tym szczęściem ze wszystkimi odwiedzającymi naszą chełmską galerię od pierwszego dnia otwarcia, zapewniając klientom kompleksową ofertę oraz prawdziwie radosne miejsce na mapie Chełma – mówi Monika Woźniak-Zawioła, dyrektor generalny Equilis w Polsce.
Po sprawnie zrealizowanym procesie deweloperskim, Galeria Chełm uzyskała już formalne pozwolenie na użytkowanie, co stanowi zwieńczenie projektu. Dni przed otwarciem Galerii wypełnione są ostatnimi przygotowaniami i dopinaniem na ostatni guzik najdrobniejszych szczegółów.
– Z wielkim zadowoleniem i ekscytacją przygotowujemy się do otwarcia Galerii Chełm. Po zakończeniu komercjalizacji dokładamy wszelkich starań aby każdy ostatni detal – techniczny, organizacyjny i estetyczny – był w pełni dopracowany i gotowy na przyjęcie naszych klientów i gości. Entuzjazm i wyczekiwanie, z jakim spotyka się nasz chełmski projekt napełnia nas satysfakcją także dlatego, że mimo nasycającego się rynku centrów handlowych, jesteśmy bardzo skuteczni w realizacji tego typu przedsięwzięć – wyjaśnia Tomasz Szewczyk, Managing Partner Acteeum Central Europe.
Galeria Chełm zaprasza na wielkie otwarcie, które odbędzie się we czwartek 26 marca, kiedy to pierwsi klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty zakupowej, restauracyjnej i rozrywkowej – a także z wielu atrakcji i niespodzianek, jakie Galeria przygotowała na ten dzień.
Napisz komentarz
Komentarze