"Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi (nie wliczając osób obsługujących interesantów). Powyższe zmiany są skorelowane z uchyleniem przepisów wstrzymujących bieg terminów administracyjnych, które zaczną biec ponownie od 25 maja 2020 r." - przypomina Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Zmiany w obsłudze chełmian będą dotyczyły Biura Obsługi Interesantów w budynku Urzędu przy ul. Lubelskiej 65. W BOI będzie można uzyskać informację, pobrać druki wniosków oraz złożyć pismo i otrzymać potwierdzenie wpływu. Jednocześnie nadal będzie wystawiona urna do składania wniosków, dla tych osób, które takiego potwierdzenia nie będą potrzebowały.
Z uwagi na konieczność zapewnienia bezpiecznych warunków obsługi interesantów w sprawach z zakresu Wydziału Komunikacji, na holu głównym Urzędu do dyspozycji klientów będą pracownicy tego Wydziału, którzy pomogą wypełnić i przyjmą wniosek oraz wydadzą dokumenty.
Osoby załatwiające inne sprawy, na prośbę będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi urzędników poszczególnych wydziałów w obrębie wyznaczonych do tego stanowisk w holu magistratu.
Jednocześnie przypominamy o tym, że obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz zachowanie bezpiecznej odległości między osobami - nie mniejszej niż 2 m. - dodają urzędnicy
W Urzędzie nadal zamknięte są okienka kasowe banku, a zasady obsługi interesantów w pozostałych oddziałach UM Chełm - Urząd Stanu Cywilnego (Pocztowa 50), Wydział Spraw Społecznych (Obłońska 20), Wydział Gospodarki Odpadami Komunalnymi (Mickiewicza 32a) pozostają bez zmian.
Napisz komentarz
Komentarze