Otwarcie nowego centrum związane jest z kolejnym etapem wprowadzania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, którego PFR jest koordynatorem. Od 2020 roku PPK - program prywatnego, pracowniczego oszczędzania na cele emerytalne obejmie kolejne dziesiątki tysięcy pracodawców i w sumie ponad 11 mln pracowników. Centrum doradztwa ma dać im wysokiej jakości merytoryczną i praktyczną pomoc we wprowadzaniu PPK.
Zadaniem osób zatrudnionych w centrum obsługi klienta PFR będzie kompleksowa obsługa telefoniczna klientów w zakresie udzielania informacji, aktualizacji danych teleadresowych, przyjmowania reklamacji, umawianie na Konferencje, szkolenia otwarte czy badania rynku, a także obsługa korespondencji poprzez mail, formularz www lub czat.
Utworzenie Centrum oznacza 50 nowych miejsc pracy dla mieszkańców miasta i regionu. W ciągu dekady z powodu wysokiego bezrobocia z Chełma wyjechało ponad 6 tys. osób. Obecne władze chcą to zmienić. W ramach rządowej polityki deglomeracji w Chełmie zostały uruchomione też centra usług wspólnych NFZ i ZUS - pierwsze takie w Polsce.
Napisz komentarz
Komentarze