Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Rusza kampania promująca Lubelskie „Wybierz #KierunekLubelskie”

W Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie odbyła się w poniedziałek inauguracja kampanii promocyjnej „Wybierz #KierunekLubelskie” ukazującej walory turystyczne województwa lubelskiego. Marszałek Jarosław Stawiarski, wicemarszałek Michał Mulawa oraz prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (LROT) Paweł Wójcik przedstawili szczegóły akcji, która ma zachęcić mieszkańców Polski do odpoczynku w naszym regionie. Promocja w telewizji i radiu będzie trwać do końca czerwca, zaś w Internecie do końca lipca.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kampania promocyjna została przygotowana z myślą o turystach indywidualnych, którzy zostali zmuszeni do ograniczenia aktywności związanej z podróżami, spacerami i rekreacją. Działania promocyjne podjęte przez Samorząd Województwa Lubelskiego wpisują się w działania polskiego rządu, jakie zostały podjęte w celu ratowania branży turystycznej w Polsce. Obecnie można zaobserwować, że zmieniły się nasze preferencje w dziedzinie turystyki. Polacy wybierają jako miejsce odpoczynku miejsca na terenie kraju o małym natężeniu ruchu. 

Według badań Polskiej Organizacji Turystycznej 30% Polaków w ciągu najbliższych kilku tygodni planuje wyjazd turystyczno-wypoczynkowy, a aż 87% z nich chce podróżować po Polsce.

Reagując na te dane, Samorząd Województwa Lubelskiego razem z LROT rozpoczął regionalną i ogólnopolską kampanię promującą walory województwa lubelskiego „Wybierz #KierunekLubelskie”.

– Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, ale to także nieodgadnione Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska czy lasy janowskie. Zachęcam do odpoczynku bez zgiełku i hałasu tu, na pięknej ziemi lubelskiej.- mówił Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

- Dzięki regionalnym ośrodkom TVP cała Polska będzie mogła obejrzeć dwanaście spotów. Pokażemy w nich mieszkańcom zarówno naszego województwa, jak i całej Polski, że planując urlop i wypoczynek warto wybrać Lubelskie i odkryć zarówno malownicze jak i mniej oczywiste atrakcje regionu. - dodał wicemarszałek Michał Mulawa.

Szczegóły kampanii promocyjnej

Komunikacja będzie koncentrowała się na wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic walking, szlaków turystycznych, atrakcji znajdujących się na szlaku oraz rozmieszczonych po drodze atrakcjach i pięknych krajobrazach województwa lubelskiego.

Od dzisiaj do końca czerwca, dwanaście jednominutowych filmów ukazujących piękno m.in. Roztocza (Zachodniego z Lasami Janowskimi i Roztocza Środkowego z Zamościem), Krainy Lessowych Wąwozów, Polesia z Chełmem, Ziemi Łukowskiej, Ziemi Hrubieszowskiej, Wielokulturowego Nurtu Bugu czy też Lublina i jego okolic będzie emitowane w 16 regionalnych oddziałach TVP3.

Od poniedziałku, 15 czerwca do końca miesiąca 30-sekundowy spot pojawi się w telewizjach ogólnopolskich – Polsat News, TVP1 i TVP2 w najlepszych pasmach oglądalnościach tzw. prime time.

Łącznie telewizyjne spoty  (30-sekundowe i 1-miutowe) zostaną wyemitowane 743 razy.

Wzmocnieniem części regionalnej kampanii „Wybierz #KierunekLubelskie” będzie dwutygodniowa kampania spotów radiowych w Radiu Lublin i Radiu Free, których zasięg obejmuje całe województwo, łącznie z przygranicznymi terenami. O akcji dowiedzą się również słuchacze całej Polski poprzez Radio RMF FM. 

Kampania „Wybierz #KierunekLubelskie” poza telewizją i radiem będzie prowadzona również w Internecie. Do końca lipca br. spoty będą promowane na profilach społecznościowych LROT. Do każdego prezentowanego filmu na stronie internetowej www.lubelskietravel.pl będzie zaplanowana i przygotowana konkretna oferta 
z propozycją wycieczki, wskazaniem odległości czy miejsc noclegowych.



Kampania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy 
Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw; nr zadania 7 Inne. Koszt promocji i produkcji dwunastu 1-minutowych filmów, a także 30-sekundowego spotu telewizyjnego i 30-sekundowego spotu radiowego to niecałe 850 tysięcy zł brutto.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Darek 22.06.2020 20:59
Kto wykonuje ten utwór, może zna ktoś jest fenomenalny

Iwona 26.06.2020 20:39
Dances of Nature : Patrick Rundblad

Iwona 27.06.2020 23:53
Takie sobie pitolenie. To już nie ma polskiej muzyki?

ReklamaRadio Bon Ton Nowy telefon
Reklamadotacje rpo
Reklama
Reklama
Reklama
test