Informację o oszustwie dyżurny krasnostawskich policjantów otrzymał wczoraj od 48-letniego mieszkańca miasta.
- Zgodnie ze złożonym przez mężczyznę zawiadomieniem zadzwonił do niego mężczyzna podający się za pracownika banku informując, że ktoś próbował wyłudzić pieniądze na jego dane i musi teraz postępować zgodnie z instrukcjami, aby zabezpieczyć środki pieniężne na swoim koncie i anulować zaciągnięty kredyt. Poszkodowany zainstalował aplikację przesłaną przez rozmówcę oraz zatwierdził kilka transakcji kodem ,,na blika”. Kiedy ponownie zalogował się na swoje konto, to okazało się, że stracił prawie 25 000 złotych - mówi Jolanta Babicz, rzecznik KPP w Krasnymstawie.
Sprawę wyjaśniają funkcjonariusze i apelują o zachowanie ostrożności podczas kontaktów telefonicznych z osobami podającymi się za pracowników różnych instytucji.
Napisz komentarz
Komentarze