Prosta w konstrukcji szafa kartotekowa niesie wiele korzyści dla biura i nie tylko
Szafa kartotekowa świetnie sprawdza się do przechowywania kartotek, akt, dokumentów, segregatorów oraz podstawowego wyposażenia biurowego. Swoje zastosowanie znajdują zarówno w biurach jak i placówkach medycznych, gdzie właściwe przechowywanie dokumentów pracowników lub dokumentacji lekarskiej jest obowiązkowe. Profesjonalne szafy kartotekowe można znaleźć również w urzędach oraz placówkach administracji publicznej. Tak powszechne zastosowanie wynika z wielu zalet. Przede wszystkim szafa kartotekowa umożliwia przechowywanie dużej ilości dokumentów. Producenci zadbali o to, aby szafy nadawały się do każdego formatu, dlatego właśnie na rynku znajdziesz szafy kartotekowe dla dokumentów A4, A5, A6 oraz B7. Ceniona zaletą jest łatwość użytkowania. Profesjonalne szafy zostały wyposażone w tzw. prowadnice zapobiegające otworzeniu się wszystkich szuflad naraz.
Szafa kartotekowa - maksymalne bezpieczeństwo dla przechowywanych danych osobowych
Szafa kartotekowa wykonana jest z wysokiej jakości metalowego materiału wyróżniającego się trwałością i odpornością na uszkodzenia. Jest to bardzo ważne patrząc na częstotliwość korzystania. Profesjonalne metalowe szafy wyposażone są w centralny zamek umożliwiający za jednym razem otwarcie i zamknięcie wszystkich szuflad. Przed zakupem warto sprawdzić maksymalne obciążenie szuflady. Szafa kartotekowa znajdująca się w ofercie sklepu Cezas-Glob spełniają wymagania dotyczące przechowywania dokumentacji zawierających tzw. wrażliwe dane osobowe wg rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 – RODO. Cała konstrukcja wykonana jest w taki sposób, aby chronić akta osobowe przed dostaniem się w niepowołane ręce. W asortymencie sklepu Cezas-Glob znajdziesz szafy zarówno tylko z dwiema szufladami jak i z siedmioma. Duży wybór produktów tylko od renomowanych producentów to coś co ceni sobie wiele zainteresowanych klientów. Wyposaż swoje miejsce pracy w profesjonalne szafy kartotekowe i zadbaj o porządek w ważnych dokumentach.
Napisz komentarz
Komentarze